Koramic2Engage

Koramic2Engage is het klantcontactportfolio van de Koramic groep en omvat IPG, In2com, Call-IT & ContactExpert. Met meer dan 30 jaar ervaring biedt de groep een uitstekend aanbod van klantcontactoplossingen. Dit gebeurt door een ideale combinatie van menselijke overtuigingskracht en technologische innovatie. Op deze manier is Koramic2Engage in staat om haar opdrachtgevers te ondersteunen bij het realiseren van de juiste klantverwachtingen en tevens de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen.

Bij de naam Koramic2Engage gaat er geen lampje branden? No worries, da’s best normaal. We zijn immers de moederonderneming van enkele bekende contact centers zoals IPG, Call-IT, ContactExpert en In2Com. Heb je nog steeds geen flauw idee? Word niet nerveus, want ongekend is zeker niet ongeliefd! Vraag dat maar aan enkele van onze klanten.

Bel je met een vraag voor Telenet, contacteer je Luminus, zoek je hulp bij KitchenAid of kom je terecht op de klantendienst van VOO, dan krijg je mogelijk een Koramic2Engage contact center medewerker aan de lijn. Aha, nu gaat er een lichtje op, want dat zijn best ronkende namen!

Koramic2Engage biedt voor elk wat wils. Voltijds of deeltijds werken. In Oostende, Leuven, Diegem, Antwerpen, Luik, Hasselt of Gent. Tijdens de dag, ’s nachts, in het weekend of net niet in het weekend. Met focus op burgerzaken, technologie of keukenrobotten. Wij bieden jou een ruime waaier aan jobs aan, dus kijk verder en ontdek jouw toekomstige job!

Call-IT is gespecialiseerd in een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten.IPG is het contactcenter bij uitstek van België. Onze centra in Diegem, Antwerpen, Leuven, Hasselt en Luik staan borg voor een professionele behandeling van al uw contacten met klanten.
IN2COM We benaderen en betrekken burgers en klanten via contact center oplossingen op maat bestemd voor overheidsdiensten, non-profitorganisaties en privébedrijven.
ContactExpert Voor ons is samenwerking de basis van onze dienstverlening. Want ook al gaan we altijd 100% voor een geslaagde klantervaring in jouw organisatie of bedrijf.

Volgende bedrijven vallen onder de Koramic2Engage groep:

Koramic2Engage is het klantcontactportfolio van de Koramic groep en omvat IPG, In2com, Call-IT & ContactExpert. Met meer dan 30 jaar ervaring biedt de groep een uitstekend aanbod van klantcontactoplossingen. Dit gebeurt door een ideale combinatie van menselijke overtuigingskracht en technologische innovatie. Op deze manier is Koramic2Engage in staat om haar opdrachtgevers te ondersteunen bij het realiseren van de juiste klantverwachtingen en tevens de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen.

Bij de naam Koramic2Engage gaat er geen lampje branden? No worries, da’s best normaal. We zijn immers de moederonderneming van enkele bekende contact centers zoals IPG, Call-IT, ContactExpert en In2Com. Heb je nog steeds geen flauw idee? Word niet nerveus, want ongekend is zeker niet ongeliefd! Vraag dat maar aan enkele van onze klanten.

Afbeelding