Oferta pracy Customer Service Teamleader | Mechelen
Ogólne informacje
Region: | Antwerpen |
---|---|
Gmina: | Mechelen |
Typ kontraktu: | Interim job met optie vast werk |
Rodzaj pracy: | Bediende |
Wymiar czasu pracy: | Dagwerk |
Opis stanowiska pracy
Als Teamleader Customer Service ben jij de spil van ons klantgerichte team. Jouw taken omvatten:
Coördinatie en opvolging van taken binnen verschillende afdelingen.
Stellen van targets en proactief bijsturen om doelen te bereiken.
Begrip ontwikkelen van elke functie binnen Customer Service.
Evalueren van processen voor maximale efficiëntie.
Proactief aanpakken van problemen.
Voeren van evaluatiegesprekken en motiveren van medewerkers.
Samenwerken met het planningsteam.
Verantwoordelijk voor het inplannen van chauffeurs en orders.
Onderhouden van klantcontact.
Evalueren van rapportages en identificeren van verbeterpunten.
Wekelijkse overleggen met de Site Manager.
Coördinatie en opvolging van taken binnen verschillende afdelingen.
Stellen van targets en proactief bijsturen om doelen te bereiken.
Begrip ontwikkelen van elke functie binnen Customer Service.
Evalueren van processen voor maximale efficiëntie.
Proactief aanpakken van problemen.
Voeren van evaluatiegesprekken en motiveren van medewerkers.
Samenwerken met het planningsteam.
Verantwoordelijk voor het inplannen van chauffeurs en orders.
Onderhouden van klantcontact.
Evalueren van rapportages en identificeren van verbeterpunten.
Wekelijkse overleggen met de Site Manager.