Koramic2Engage

Bel je met een vraag voor Telenet, contacteer je Luminus, zoek je hulp bij KitchenAid of kom je terecht op de klantendienst van VOO, dan krijg je mogelijk een Koramic2Engage contact center medewerker aan de lijn.

Koramic2Engage is het klantcontactportfolio van de Koramic groep en omvat volgende bedrijven:

Call-IT: is gespecialiseerd in een breed pakket kennisintensieve Customer Care diensten.
IPG: is het contactcenter bij uitstek van België. Onze centra in Diegem, Antwerpen, Leuven, Hasselt en Luik staan borg voor een professionele behandeling van al uw contacten met klanten.
IN2COM:
We benaderen en betrekken burgers en klanten via contact center oplossingen op maat bestemd voor overheidsdiensten, non-profitorganisaties en privébedrijven.
ContactExpert:
Voor ons is samenwerking de basis van onze dienstverlening. Want ook al gaan we altijd 100% voor een geslaagde klantervaring in jouw organisatie of bedrijf.


Met meer dan 30 jaar ervaring biedt de groep een uitstekend aanbod van klantcontactoplossingen. Dit gebeurt door een ideale combinatie van menselijke overtuigingskracht en technologische innovatie.
Op deze manier is Koramic2Engage in staat om haar opdrachtgevers te ondersteunen bij het realiseren van de juiste klantverwachtingen en tevens de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen.

Koramic2Engage biedt een ruime waaier jobs aan. Wil je voltijds of deeltijds werken? In Oostende, Leuven, Diegem, Antwerpen, Luik, Hasselt of Gent. Tijdens de dag, ’s nachts, in het weekend of net niet in het weekend? Met focus op burgerzaken, technologie of keukenrobotten. Kijk dus zeker verder en ontdek jouw toekomstige job!

Afbeelding

Jobs bij Koramic2Engage